CORECO chladiaca vitrína - otvorená
Výrobca: CORECO • Artikl: CDS0 15 M1
Záruka (firmy a organizácie): 1 rok(y) •Záruka (spotrebitelia): 3 rok(y) • Krajina pôvodu: Španielsko • Colné číslo: 84185019
Popis produktu
CORECO chladiaca vitrína - otvorená - 668 litrov
Profesionálna stojaca chladiaca vitrína od španielskeho výrobcu. Vďaka teplotnému rozsahu sa výborne hodí na skladovanie a samoobslužný predaj balených mäsových výrobkov, údenín, sendvičov a ďalších snackov.
Vitrína je spredu úplne otvorená, s plexi vložkami, ktoré sa na oboch stranách rozkladajú do polovice.
Štandardné príslušenstvo: 2x4 police (760x300 mm)
Kapacita: 668 l
Bočné zasklenie (polovičné)
Automatické odmrazovanie a odparovanie kondenzátu
Elektronické ovládanie
Rozsah chladenia: -1/+5°C (odporúčané pre mäsové výrobky)
LED osvetlenie interiéru (4000 K)
Sťahovacia roleta (nočná tepelná clona)
Ventilovaný kompresor v spodnej časti
Klimatická klasifikácia: 3 (25 °C, 60 H.R)
Chladivo: R-290
Polyuretánová izolácia: hustota 40 kg/m3
DÔLEŽITÉ! Zariadenie je dostupné bez príplatku v nasledujúcich farebných kombináciách:
- interiér: biely alebo čierny
- exteriér: biela, čierna alebo šedá
(Prosím zadajte svoje požiadavky na farbu interiéru a exteriéru v okne POZNÁMKY!)
Parametre
Objem |
|
668 litr |
Elektrický príkon W |
|
2368 W |
Připojení |
|
230/50 V/Hz |
Šířka |
|
1623 mm |
Hloubka |
|
632 mm |
Výška |
|
2000 mm |
Hmotnosť netto |
|
170 kg |
Výrobca produktu
Coreco je španielska spoločnosť s obchodnou prítomnosťou na piatich kontinentoch. Ich obchodná štruktúra sa skladá zo štrnástich delegácií pokrývajúcich územie štátu, tri ďalšie sú v Európe a pôsobia vo viac ako sedemdesiatich krajinách.
Spoločnosť má viac ako dvestopäťdesiat zamestnancov, ktorí pracujú stále rovnakým smerom, aby dosiahli vynikajúcu kvalitu. Prispievajú k vytváraniu sociálneho blahobytu pomocou strojov, ktoré zlepšujú kvalitu života používateľov. Majú licencované laboratórium, kde optimalizujú vytvorené R+D oddelenie a design. To znamená, že kvalita, úspora energie a výkon sú overené.
Spoločnosť berie postupy, ktoré napomáhajú sociálnemu zlepšovaniu, veľmi vážne, preto sa neustále snaží zlepšovať kvalitu svojich produktov. Majú k tomu tri hlavné výskumné programy: udržateľnosť životného prostredia: používanie plne recyklovateľných produktov. Nízka spotreba: zlepšuje ekonomickú ziskovosť, používanie a prevádzku a znižuje emisie CO2. Nízka hladina hluku: minimalizácia emisií decibelov.